söndag 20 september 2015

Men oj...




...en sådan konstig gårdag det var.
Som jag skrev i förra inlägget somnade jag runt 17 på fredagseftermiddagen och sov tills 03.30 i går morse.
Jag klev ju upp och hade fullt upp hela morgonen och förmiddagen.
Runt lunchtid var det bara för mig att gå och lägga mig.
Var så in i nordens trött.
Och jag somnade och vaknade vid 16 ungefär.

Och sen fungerade inte min hjärna längre.
Kugghjulen arbetade väldigt sakta och jag var helt dygnsvill.
Jag förstod att det var Lördag och kväll medans min hjärna sa till mig att det var Söndag och morgon.
Det blev väldigt virrigt inom mig.

Å sen förmodligen pga min hjärna och dess intryck kunde jag inte somna senare på kvällen utan jag somnade någon gång i morse.
Och vaknade upp för någon timme sedan.
Så jag och min hjärna är fortfarande inte sams.
Den tycker att det är Måndag!
Jag vet att det bara är Söndag!

Nå utbrända hjärnor som min är inte alltid lätta att ha att göra med.
Dock får den mig att skratta stundtals då allt blir så bakvänt.
Fast jag gillar ändå min hjärna även om den bråkar med mig!

Hoppas ni får en skön och avkopplande Söndag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Fina du - jag hoppas att din helg varit ok och sömnen rättat till sig. Det här med diskussionerna hos psykologen, jag förstår att det är helt utmattande.. Man vet att man måste igenom vissa saker, men.. huva vad jobbigt!

    Hoppas du får en fin vecka och att hösten ännu inte har nått dig!

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen ingen skön känsla att konstant vara psykiskt och fysiskt utmattad. Hoppas denna vecka blir en bra vecka för dig =) Kram ♥

    SvaraRadera