söndag 6 september 2015

När jag minst anar det...





...får jag ett sms där det står,  kommer snart.
Å vips var min planlösa dag ett minne blott.
Får man som jag, trevligt sällskap, så finns inget att klaga på.

Eller jo, det hände en olycka i morse.
Sängen brakade ihop.
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det som.
Men man ska väl inte klaga över det egentligen.
Orsaken var som manna från himlen.
Och aningen fnissigt blev det förstås.

Just nu vilar han i gästrummet.
Själv har jag diskat bort efter gårdagen och tänkte att jag kunde slänga i väg ett inlägg i farten.

Det blev minsann en riktigt lyckad helg.

Hoppas att ni har det bäst alla fina!

Kramen om!

5 kommentarer:

  1. Härligt med sällskap :) Oj, vad krångligt då sängen brakade ihop....
    Ha nu en skön söndag
    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Trevligt sällskap är alldrig fel. Men sängen......brakade den ihop? Ojojoj.... Inte kul.
    Nåväl. Ha en fortsatt jättefin och skön söndag.
    Kramkram.

    SvaraRadera
  3. Vilken otur med sängen :( Hoppas att du antingen fått sängen fixad, skaffat nån ny eller att du ändå kan sova gott på soffan eller dylikt även om de " kanske "t inte går att sova i sängen typ... Kram...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har precis skruvat isär den så nu står resårkärnorna på golvet tills jag får råd att köpa mig en ny ram.

      Radera
  4. God morgon vännen ....nej va säger du hi hi sängen som är så viktig :) hoppas det löser sig för su måste ju kunna sova bra :) men trevligt med sällskap :) ta hand om dig o njut av dagen kramen

    SvaraRadera