torsdag 24 september 2015

Nu är jag uppe...




...med en kopp kaffe på bordet bredvid mig.
Jag vet inte om jag är piggare idag men jag är trots allt uppe.
Natten har varit okej, många sömntimmar.
Trodde att det skulle fungera illa då jag sov så många timmar igår efter samtalet men nej, så blev det inte.
Å det är ju skönt att sömnen åtminstone fungerar emellanåt.
Jag har tillräckligt många och långa perioder då jag inte får till sömnen, dom där jag inte vill finna mig i.

Igår missade jag en lunchdejt med Beda.
När jag gick ut från psyket så glömde jag att slå på ljudet på mobilen så jag hörde minsann inte att det ringde flera gånger.
Kom på det när jag gick ut från I.H.
Såg att Beda ringt så jag ringde upp henne men då var hon redan uppbokad på sin lunch.
Nå vi får ta det en annan dag.
Sen tror jag mig varit alldeles för trött för att orka men å andra sidan hade det nog kunnat gå bra, jag är duktig att skärpa till mig när det behövs.

Idag händer inget särskilt.
Jag ska skriva handlingslistan för morgondagen.
Får mina pengar i morgon så jag ska börja morgondagen med att betala räkningar.
Sen ska jag ta mig in till stan.
Först blir det apoteket och hämta ut nya medicinen, sen blir det affären och handla.
Väl hemma och efter att jag packat upp tror jag att jag ska cykla bort till vår nyaste affär i min förort.
Den öppnade i Tisdags och jag har fått ett mycket bra öppningserbjudande så jag måste självklart utnyttja det.
Efter att jag kommit hem gång nummer två så har jag helg.

Och käraste Mini får jag hem så jag har en härlig mammavecka på ingång.
Kan säga att jag längtar efter lite ljud här hemma, lite tonårsskratt och lite prat.
Det ska bli väldigt skönt att ha honom här igen.
Mammas gohjärta!

Ha nu en skön dag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Här vet jag inte när jag får pengar..det vete fåglarna!
    Ha en så bra dag du kan!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  2. God morgon ,,,,ja jag har min mugg här, drack så snabbt så jag brände min tunga :( att vara trött är jobbigt och så skönt att du får din son till dig ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
  3. Kikari n & önskar dig en skön fredag kramen

    SvaraRadera
  4. Hoppas din fredag blir till den bästa =) Kramen ♥

    SvaraRadera