onsdag 23 september 2015

Så trött...




Har haft en sån där ursinnigt trött dag då jag bara inte orkar.
Samtal i förmiddags.
Det tröttar verkligen ut mig.
Sen en snabbis till min gamla mentor på I.H.
Kaffe och lite prat.
Och sen cyklade jag hem i regnet.
Åt frunch och därefter stöp jag i säng.
Har inte orkat ur den förrän nu och det är nätt och jämt jag orkar sitta här vid datorn ikväll.
Det blir bara en snabbis.
Jag får göra en extra tidig kväll så kanske morgondagen bär med sig mer energi.

Å cykellåset fixade finaste Pappelino i går eftermiddag.
Det blev yxa och hammare och sen var det i två delar.
Tack och lov att han bara sådär allra hastigast tittade förbi.

Ha en skön kväll alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Så bra att cykellåset blev fixat =) Hoppas att du har mer kraft och ork idag än vad du hade igår Kramar♥

    SvaraRadera