onsdag 16 september 2015

Zombiekomadag...




Jag vet inte riktigt vad som är fatt med mig idag.
Jag är så in i nordens överjordiskt trött att jag knappt känner igen mig själv.
Men sova kan jag tydligen inte göra.

Det är så drygt och jobbigt att vara inne i denna zombiekoma jag tycks befinna mig i just idag.
Tack och lov så har jag massor av mat i kylskåpet så jag behöver inte laga mat vare sig i dag eller i morgon.
Det blir två restdagar.
Ungdomarna kan välja på lasagne, potatismos och varmkorv, rostade rotsaker fläskfilé och sås eller ris och chili con carne som jag lagade till igår.
Jag kanske hade det på känn att jag inte skulle fixa denna dag...

Nu ska jag lägga mig och vila och se om jag möjligen kan sova en siesta.

Ha det så bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt att vara så trött. Jag brukar skylla på att det är "lågt i taket" ...ute alltså:)) ..att det är dåligt väder...och att kroppen inte riktigt orkar med just dom dagarna. Så känns det för mig i alla fall. Vila är nåt man behöver då...för man orkar inget annat...Sköt om dej o det dina. Kramen

    SvaraRadera
  2. Det är så jobbigt att vara så trött. Jag brukar skylla på att det är "lågt i taket" ...ute alltså:)) ..att det är dåligt väder...och att kroppen inte riktigt orkar med just dom dagarna. Så känns det för mig i alla fall. Vila är nåt man behöver då...för man orkar inget annat...Sköt om dej o det dina. Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag själv går med en ständig trötthet/utmattning hela tiden delvis eftersom jag lider av psykisk och fysisk mental uttröttbarhet... Ingen rolig känsla att bära på... Jag kan förstå din känsla när din kropp och själ strejkar och det inte längre finns energi till nånting för den dagen... Sånt är jättejobbigt!
    Blogg och energi kram ♥

    SvaraRadera
  4. God morgon på dig ...gud va gott det lät med dina middagar :) är så hungrig nu hi hi hoppas du fått sova ut i natt o dagen blir bekväm för dig kramen

    SvaraRadera