tisdag 8 september 2015

Trött...





...men natten har varit drömlös.
Kanske mina drömfångare jag har i sovrummet fungerar.

Å på tal om sovrum,som blivit lite följetong här så var jag händig i går och skruvade isär ramen.
Det i sig var ett jäkligt tungt företag.
Att försöka skruva isär något som  min x-make en gång i tiden skruvade åt för att  hålla, det var inte enkelt.
Jag höll på i över tre timmar innan jag var klar.
Å det var obekvämt och näst intill omöjligt.
Men skam den som ger sig...
Nu har jag resårkärnorna direkt på golvet.
Lite Japanskt så där!

Sängramen är inget att ha kvar.
Långsidorna är alldeles för sönderspräckta att det inte kommer att gå att laga så dom ska slängas och jag måste hålla utkik efter en ny sängram.
Å det lär dröja en stund innan jag får mig lite pengar över.
Men, nå jag sover lika gott eller illa närmare golvet än högre upp.
Det i sig spelar ingen roll.

Idag har jag däremot fruktansvärt ont i kroppen och så känner jag mig otroligt trött.
Men det är ju inte konstigt efter gårdagens äventyr.
Däremot är jag väldigt nöjd med att jag gjorde det själv.

Idag ska jag som ni kanske kan tänka er ta det lugnt och vila.
Har inget inbokat förrän i morgon.

Nu ska jag dricka rykande nykokt kaffe och läsa lite bloggar.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!



5 kommentarer:

  1. God morgon min vän ...men du jag tänkte på det, du kan ju köpa ben till sängen o sen göra din egen gavel har sett i olika tidningar ser enkelt ut & man går det som man vill både färg och utförande :) kanske nåt att tänka på? önskar dig en skön tisdag stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, ska fundera hur jag vill ha det som!
      Kram

      Radera
  2. Godmorgon!
    Förstår om du är trött, jag med. Men ska i alla fall på vattengympan :)
    Dagens inlägg dyker upp vid 11 tiden
    Kram o ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Förstår du är trött. Men ta dig lite kaffe å läs lite bloggar du. Det är mysigt
    Sov så jättegott
    Natti natti.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Ha en bra dag... Kram ♥

    SvaraRadera