torsdag 29 oktober 2015

Gjort om mig...




Igår så blev jag blonderad och fick håret klippt.
Äntligen kom min frisörska på att boka in mig.
Det var grymt skönt att ha fått det gjort.


.

Jag var ganska så mörk i utväxten från bakhuvudet medans jag var grå/vit i utväxten från benan och mot sidorna på huvudet.



Jag reagerar så fort jag ser mig i spegeln för nu är jag så himla blond.
Jag har märkt inslag av orangegult som visar sig som små slingor men jag har silverschampo så jag får tvätta håret några gånger med det.
Det sägs ju ska gå bort/gå till sig,  av det schampot.

Jag ska ta en selfie när jag fixat till mig själv och håret. 
Det känns i alla fall superskönt att fått håret fint igen.

Idag så har jag inte så mycket på agendan mer än jag tänker tömma garderoben i gästrummet så att Midi har någonstans att ha sina kläder.
När hon nu kommer på att rensa ur alla klädsäckar som står i vardagsrummet.
Jag har haft den garderoben som linneskåp så nu måste jag göra en rockad.
Mer än så är jag inte hågad till.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!


10 kommentarer:

  1. wow va snyggt vilken pingla ;) alltid skönt att få håret fixat :) förstår att du är nöjd :) kram ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det känns jättebra att fått ordning på håret igen!
      Kram

      Radera
  2. Du har vackert långt hår och du verkar passa i blont=) Jag har under många år haft halvlångt hår men i våras slog jag till ock klippte mig riktigt kort. Det ångrar jag inte en sekund att jag gjorde... Det jag ångrar var att jag inte hade vågat klippa mig kort långt mycket tidigare. Ha en fin dag! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag har provat massor av gånger med korta frisyrer men jag trivs verkligen inte med det.
      Har ångrat mig varje gång.
      Däremot tycker jag att det finns så många snygga frisyrer om man vill ha det kort.
      Och så tycker jag att alla passar i kort utom jag.
      Kram

      Radera
  3. Viket fint hår du har :) Passar dej såå bra med blont. Själv har jag ju kortare, men ska spara liite längre nu :)
    Ha en fortsatt bra dag

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi är lika även där Millan:)) Jag trivs inte heller i kort hår...har testat:) Jätte snygg blev du söta du. Du passar jättebra i blont hår snygga du:-) Kramen på dej

    SvaraRadera
  5. Å, vilket vackert hår du har! Verkligen tjusigt!

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera