måndag 5 oktober 2015

Jag tänkte fel...




Jag trodde att förkylningen skulle ha gått över tills idag men så är det inte.
Känner mig mer dålig och i morse när jag kollade febern så visst hade jag det.
Följaktligen så har jag fått ringa och boka av samtalet jag skulle ha idag.
Orkar inte klä mig och cykla in till byn och sitta på en timmes jobbigt samtal för att sen cykla hem igen.
Känner mig alldeles för risig för det.
Ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt!

Nu blir det inte märkvärdigt många knop för mig.
Jag fortsätter kurera mig,finns inget annat val.
Fast det är ganska så boring att må så här risigt som jag gör.
Nå den går väl över på nån vecka till antar jag.

Så denna vecka är helt öppen.
Jag har inget avtalat nu.
Hur ser eran vecka ut?

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen igen.
Det är läge för det!

Ha en bra början på veckan alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon! Inte kul att vara sjuk. M är fortfarande dålig :( Troligen träff med G idag. Sen ska jag o handla mat...o lite andra ärenden. Lite risig känner jag mej, men det ska gå i alla fall ska vi tro.
    Krya på dej o ha en fin måndag!
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Idag blir det en " bara vara dag " för mig. eftersom jag har värk i kropp och knopp... Jag hoppas det blir bättre snart så jag åtminstone orkar med allt annat som skall göras under veckan...
    Ha det bäst och Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Nä men söta vännen. Skickar en krya på dej kram till dej:))) Kraaaam

    SvaraRadera