söndag 18 oktober 2015

Känner mig...




...märkbart låg idag.
Ingenting fungerar riktigt som jag vill.
Hjärnan strejkar och letar upp demonerna jag inte vill kännas vid.
Ångesten river mitt kött blodigt.
Jag är trött fast jag ingenting gör.
Och jag vill inte gå ut dels för att jag har sån värk i kroppen och dels för att jag måste ha sockar på fötterna.
Jag avskyr sockar på fötterna....hugaligen på ren Svenska.

Nä jag drar en filt över mig och låtsas att jag inte finns!

Hoppas ni har en bättre dag än jag alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att allt är bra med dej fina du!
    Vi har varit o hälsat på min fina mamma idag samt till pappas grav...
    Ikv blir det hämtpizza :)
    Ha en lugn söndagskväll
    Kramen om <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som du har haft en härlig dag!
      Kram

      Radera
  2. Hej
    Jag känner igen mig.
    Du har värk i kroppen, känns det typ influensavärk?
    I morgon är en annan dag, en bättre dag bestämmer vi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte som influensavärk.
      Denna värk har jag haft i åratal och den blir inte bättre.
      Kram

      Radera
  3. Det är länge sedan nu som jag läste en bok, men denna bok " Hur motiverar du dig själv när allt suger " har jag läst. Thomas Nilsson är författaren... Boken är bra och när jag läste ditt inlägg tänkte jag direkt på just denna läsvärda bok =) Om du inte har läst boken så rekommenderar jag starkt den här boken. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset,den har jag inte läst!
      Kram

      Radera