lördag 24 oktober 2015

Lördag...




Jaha då har vi Lördagen här.
Än så länge är jag ensam men sen under eftermiddagen får jag hem mina ungdomar.
En hemflyttande tös och så Mini som egentligen skulle till mig redan igår men eftersom han skulle hjälpa till med flytten stannade han kvar en extra natt hos sin far.
Maxi kan även dyka upp här, jag hoppas det för det var ett tag sedan hon sist var hos mig.

Jag har en kall romsås i kylskåpet som jag gjorde igår.
Till den ska vi äta lax från Midis frys samt pressad potatis och kokt broccoli.

Det känns som det kan bli liv i luckan senare idag.
Gissningsvis är det mycket känslor i luften.
Själv ska jag plocka undan lite i gästrummet så hon får plats med sina saker där.
Det ska jag göra om en stund.

Annars har natten varit rörig.
Full med konstiga drömmar.
Jag har vaknat massor av gånger och lyckades pga det inte kliva upp i någon god tid i morse.
Jag tycker om att vakna tidigt och pyssla på med mina morgonsysslor.
När jag kliver upp flera timmar senare än vanligt blir dagen helt enkelt inte som den borde 
bli.

Nåväl, nu är det bara att gilla läget!

Ha en skön dag alla fina!

Kramen om!


1 kommentar:

  1. Hoppas att du och de dina fick en mysig lördag =) Varm Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera