torsdag 8 oktober 2015

Men hörrni...




...den här förkylningen håller på att ta knäcken på mig.
Jag är fullkomligt utslagen, har ingen som helst energi.
Och inte verkar den vilja gå över heller..

Jag låg hela dagen igår igen.
Orkade inte vara uppe mer än runt 10 minuter i gången.
Nog för att förkylningar brukar påverka mig kraftigt då jag inte har så bra immunförsvar längre men det här är ju rent ut sagt löjligt.
Jag börjar rakt känna mig som "en karl" som är förkyld, ni vet hur dödssjuk dom alltid blir.
Nu är jag väl i och för sig inte dödssjuk men förbaskat less på att vara så utslagen.

Jag har inte gjort något hemma på över en vecka nu.
Det finns en massa måsten som jag förtränger då jag vet att jag inte orkar.
Och i morgon kommer Mini och då hade jag tänkt att vara frisk.
Inte blir jag så rolig för honom om jag knappt orkar vara uppe mer än korta stunder.
Jag håller tummarna på att det ska börja ge sig det kommande dygnet.

Hoppas att ni alla fina har det bra!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en bra dag!
    Svarar dej på min blogg :)

    Kram,kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! /Mormor

    SvaraRadera