lördag 31 oktober 2015

Oj...




..så hårt jag sovit i natt.
Har inte vaknat en gång innan 04.
Tidigare nätter i veckan har varit mer oroliga med många avbrott i sömnen.
Men det är väl så att ibland måste jag sova som en klubbad för att orka med de sämre nätterna.

I går så hade jag samtal.
Vi fortsatte prata om gränsdragning och så pratade vi en del om min X-make.
Att han måste försvinna ur mitt sinne och inte störa mig längre.
Jag berättade om alla konstiga drömmar jag haft om honom och vi kom fram till att det är när jag  mött  honom som de drömmarna infinner sig.
Vi pratade oxå om  Midis flytt hit och vad det innebär för mig och vilken överenskommelse vi träffat för att det ska fungera smidigt.
Det blev oxå lite prat om att "the good looking guy" hälsat på och kuratorn sa att jag lyste när jag pratade om honom.
Något vi båda tidigare funderat över,  hur jag skulle reagera eller hur min känsla efteråt skulle bli.
Nå vi sa att vi får se hur det blir och så bokade vi in en ny tid nästa vecka.




Sjukhuskonst.
Det finns en hel del konst inne på vårt sjukhus.
Detta är ett av dem.
Lite roligt när man ser att tanken är tablettaskar.
Ja se man kan använda och göra precis som man vill när det gäller konst.
Är den vacker?
Nej det tycker jag inte, bara lite rolig!





Idag är jag helt ensam här hemma.
Mini växlade boende igår och Midi gick över till sin syster sent igår kväll.
Midi skall partaja ikväll med en gammal arbetskollega och Maxi ska hjälpa henne med lösögonfransar och make up.
Så vips så blev det bara lilla jag här...

Hoppas ni fåren härlig dag alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. wow vilken fin bild på dig :) värsta donnan ;) håret är jätte fint :) kan vara skönt att prata ut så jag förmodar att du kände det ok :) ha en fin lördag kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva.
      Jo det är behövligt med dessa samtal även om de emellanåt dränerar mig på energi när ämnena är för jobbiga.
      Kram

      Radera
  2. Jättefin bild på dej <3
    Här blir det en rätt så lugn dag idag. Om vädret tillåter så blir det biltvätt
    Ha en fin dag

    Kram

    SvaraRadera
  3. När jag pratar med min dyker det alltid upp saker ur mitt huvud som blir hjälp till själv-hjälp. Är det så för dig också?
    Trevlig helg till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det dyker ofta upp sånt jag inte visste sen innan,men som jag undermedvetet vetat hela tiden.
      Ha en fin helg!
      Kram

      Radera
  4. Det är alltid skönt att prata, så man får ur sig det man funderar över. Bra av dej. En snygg brud ser jag i sitt blonda hår. Jättefint och fräscht:)) Hoppas du får en fin kväll. Kram tillbaka till fina du. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Dessan!
      Jag har börjat trivas som blondin igen, var ju det mellan 14-18 ungefär innan jag gick över till rött,sen blont, så rött och sen mörkbrunt och nu blont igen...
      Kram

      Radera