fredag 20 november 2015

En lunch ute...




...gjorde mig väldigt gott.
Vi hade det så mysigt och så gott det var att bara ta för sig av maten utan att tänka på hur det kom till bordet.
Vi valde Wallenbergare med potatismos, gröna ärtor, sås och sallad.
Till det drack jag vatten, den bästa dryck som finns.
Det blev en och annan rolig händelse då vi skrattade enormt mycket, av någon anledning så blir det alltid så med Beda.
Och dessa tokerier kan jag inte sätta på pränt för de är sällan rumsrena!

När jag kom hem var jag så mätt och så trött att det blev en siesta.
Tror jag sov i tre timmar.
Det i sig var ju inte så bra då jag inte kunde somna till natten och det i sig är ju inte konstigt med tanke på siestan.

Jag vaknade 11.00 idag.
Var helt chockad och vimsig när jag klev upp.
Insåg att jag inte somnade förrän efter 05.00.
Så kanske inte så konstigt när jag somnade så sent.

Idag så får jag hem min underbara son.
Om jag har tur så kommer Midi hem oxå.
Hon har sovit hos sin syster i två nätter nu.
Funderar fortfarande vad jag ska laga till middag.
Är dock helt platt i hjärnan, har inte minsta förslag men det lär lösa sig.
Får fråga min gudomliga son vad han vill äta till middag när han kommer.
Själv har jag köttsoppa jag kan äta.

Nu ska jag fortsätta mitt trevliga samtal med Älskade E.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. ja du ibland tar saker energi från oss behövs inte altid så mkt låter som du får en skön kväll kramen

    SvaraRadera
  2. Så gott med Wallenbergare det var länge sedan! Och vet du, ibland tar något energin ifrån oss, det är okej. Bara kom ihåg att vila för att läka! Önskar dig den bästa fredag kvällen! Styrkekram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wallenbergare var riktigt smarrigt och lunchen var härlig!
      Kram

      Radera
  3. Hoppas att du har haft en fin fredag och att kvällen blir jättebra också =) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack min Fredag var lugn och skön!
      Kram

      Radera
  4. Hej hopp :) hoppas du intagit ditt kaffe o en skön morgon även en skön dag oavsett vad du gör kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp jag har druckit kaffe och startat dagen.
      Kram

      Radera