måndag 23 november 2015

Ny vecka...





I dag behöver jag en väldigt stor kaffekopp för att vakna till liv.
Jag är så trött.
Hade ställt klockan innan 07 för jag ska i väg till Hälsocentralen idag.
Tro nu inte att jag vaknade av mig själv, nej min son kom in och väckte mig.
Tur jag bad honom igår kväll att kolla så jag verkligen var vaken.
Annars hade jag nog missat tiden.

Hade som vanligt besvärligt att somna i går.
Det är så irriterande att inte somna när man är jättetrött.
Att ligga och vrida och vända på sig i timmar innan man dåsar in.
Men jag tycks vara inne i en sån period så det finns inte så mycket att göra åt det.

Det är en ny vecka och Måndag idag.
Veckan för med sig två tider att passa.
Dagens hälsocentral och på Onsdag, kuratorn.
Det räcker mer än gott för mig.
Vad resterande av veckan bär i sitt sköte vet jag alls inget om.
Den får bli som den blir.

Nu måste jag hasta på lite så att jag inte missar tiden.

Ha en skön början på veckan alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Hoppas att dagen blir bra!

    Kram,kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den har gått smidig hitintills!
      Kram

      Radera
  2. God morgon! De nätterna är jobbigast, hade själv en liknande. Men två viktiga tider inbokade denna vecka, så känns det helt klart som det räcker, mer behöver du inte.

    Hoppas det går bra på Hälsocentralen idag!

    Styrkekram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo sömnlösa nätter är pest men jag är van vid dessa.
      Kram

      Radera
  3. Jag skulle ha haft en tid på sjukhuset nu på morgonen, men det blev avbokat av en sköterska i går kväll... Så den här dagen blir en lugn dag för mig... Skönt tycker jag för det är kallt utomhus och jag vill inte ut och frysa... Jag har tur om jag får sova en hel natt.. Brukar alltid kunna somna men vaknar oftast efter en eller två timmar och sen är det kört med sömnen trots att jag är tröttare än tröttast... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jobbigt när sömnen inte fungerar.
      Dagarna blir så konstiga när man är för trött.
      Så skönt att du får hålla dig inomhus, det är ju inte roligt att gå ut i denna kyla.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera