torsdag 12 november 2015

Så dagarna går...




Tänk att det redan är Torsdag, jag tyckte att Mini kom till mig alldeles nyss och nu är det snart en vecka sedan.
I morgon växlar han boende igen.
Jag tycker att mina veckor med honom går hysteriskt fort.

I går så ställde jag mig i duschen, det var riktigt skönt att gå genomen rotblöta.
Sen bussade jag mig in till byn och handlade lite.
Äntligen fick jag hem dammsugarpåsar,vilka jag varit utan lite för länge.

Väl hemma hade Midi vaknat så vi åt frukost tillsammans.
Min favorit just nu;
lättfil, skivad banan och Kellogs special K.
Underbart gott måste jag säga.
Och jag har ju väldigt svårt att äta frukost men har märkt att det går bättre om jag äter efter 10.
Jag försöker skapa lite bättre matrutiner så då är det ju bra att jag får i mig frukost.

Eftermiddagen gick i sakta mak, vi gjorde inget särskilt.
Jag pratade ganska så länge med Älskade E.
Middagen blev rester så det behövde jag inte lägga energi på.
Å så blev det kväll.

Vi avslutade dagen med ett litet mysfika;
pepparkakor, ädelost och riskakor.
Jag hade tänt ljus på köksbordet så det blev ett riktigt härligt fika.

Å nu är det som sagt Torsdag!
På dagens agenda står tvätt men det blir inte förrän senare i eftermiddag.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Åh vad jag saknar den där känslan av att veckan går fort. Att det snart är helg. Nu känns alla dagar som samma. Hoppas att du hade en fin torsdag! Önskar dig en trevlig helg!❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är pga Mini som jag får till helg och vardag annars så skulle det nog vara lika då jag är sjukskriven sen många år.
      Kram

      Radera
  2. Jag tycker också att dagarna går i rasande takt. Och visst är det mysigt när barnen kommer hem/ finns runt omkring en för att de vill =) Det är kärlek det.☺ Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja barnen är det bästa jag har!
      Kram

      Radera