torsdag 26 november 2015

Samtalsdag...




Idag är jag uppe tidigt för jag ska i väg.
Jag har samtal.
Ställde mobilen för säkerhetens skull och det behövdes för jag hade inte vaknat i tid.
Är så grymt trött på morgonen men det beror ju på att sömnen strular igen.
Det finns ingen balans eller gyllene medelväg när det kommer till min sömn.
Antingen sover jag för mycket, eller så för lite, eller inget alls.
Å det verkar svårt att få den att fungera "normalt".

Samtalet då, nu var det flera veckor igen sen jag träffade min pratkontakt.
Det har blivit avbokat flera gånger både av mig och av min kurator.
Jag har ingen aning om vad vi ska prata om idag men det lär ge sig när jag kommer dit.
Min kurator har säkert en plan.

Efter samtalet ska jag ner på byn och handla lite.
Jag ska köpa Midis födelsedagspresent och julklapp.
Hon har önskat sig glas av Eva Solo så det blir enkelt för mig i år.
Tycker det känns roligare att köpa något dom verkligen önskar sig.
Midi fyller år på Tisdag nästa vecka.
Å sen blir det en tur till affären oxå, så jag får göra bort helghandlingen.

Mer än så blir det inte idag.
Väl hemma ska jag väl laga middag, har inga planer än så länge.
Känner mig konstigt tom i skallen när det kommer till middagsmat.
Tycker att det varit så hela veckan.
Men det löser sig säkert!

Nu blir det mitt goda nykokta kaffe och lite favoritbloggar!

Ha en skön dag alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Jag tog bort den första kommentaren :)
    Visst är det härligt med juleljusen :)
    Inga julklappar här än..blir kanske pengar i år
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon ...jag gillar inte heller att ha tider att passa på morgonen inte så tidigt alla fall, visst är det roligt att köpa nåt man vet dem önskar sig, Eva solo har fina saker :) gillas hoppas dagen går fort så du kan komma hem o bara vara :) stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag föredrar ändå förmiddagstid, så jag har resten av dagen kvar!
      Kram

      Radera
  3. Jag tar helst morgontider innan jag brukar tappa min ork om jag ska iväg på någonting som möte eller dylikt. På eftermiddagarna brukar jag oftast vara så utschasad så då fungerar jag knappt som människa... Håller med om att det är lättare att köpa julklappar/födelsedagspresenter om man vet vad dem man köper åt vill ha... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där är vi lik, trots att jag alltid tycker att det är jobbigt att åka iväg så föredrar jag förmiddagstid.
      Annars är det svårare att orka.
      Kram

      Radera
  4. God morgon ,,,,hoppas du sovit/sover gott och får en fin fredag stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt sovit gott i natt, mycket behagligt!
      Kram

      Radera