torsdag 24 december 2015

God jul...





...till er alla fina som läser min blogg.
Hoppas att dagen för med sig förnöjsamhet och vila och ingen stress.

Själv har jag ätit en lång julfrukost med mina ungdomar.
Å så har jag gjort det sista vid Ris a' la maltan jag ska ta med mig senare i eftermiddag.
Jag ska väl för ovanlighetens skull försöka fixa till mig så att jag inte ser ut som en zombie men hur jag ska klara av dagens julfirande vet jag inte riktigt än.
Tror att jag kommer att vara dödens trött när vi kommer hem ikväll men det är ju så det är när man har en utbränd hjärna.
Det ska i alla fall bli trevligt och träffa släkten på min sida.
Blir ju inte så ofta vi ses allihopa.

Ha nu en underbar dag alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Ingen stress här inte ! Chillar mest. Ska snart vila en stund.kl 18 har svärmor julmiddag....ha en härlig julafton
    God Jul fina du <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en riktigt mysig julafton tillsammans med alla de dina som du ska fira med. Kram ♥

    SvaraRadera
  3. God fortsättning min vän ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
  4. Läser din blogg baklänges nu :-) ... och visste att din julkväll blev fin!
    Men nog är det som du säger, är man utbränd, eller om varit det eller håller på att bli, står man ut med en viss grad av stoj och ljud, men för mycket är för mycket.
    Bra att du tog vilopaus!
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och lov fanns möjligheten för mig att dra mig undan och vila hjärnan.
      Kram

      Radera