torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År...





Då är årets sista dag kommen.
Det blir snart ett nytt år men än så länge ska jag njuta av den allra sista dagen av 2015.
Jag får se om jag är vaken i natt när det blir 2016.
Då jag ska fira Nyår på helt egen hand finns inget självskrivet.
Blir jag trött så lägger jag mig, så är det med det.

I går åkte jag och Midi till Maxi och uppvaktade henne.
Vi hamnade på riktigt kalas med både fika och god tårta.
Midi stannade kvar så jag åkte hem ensam.
Väl hemma så lagade jag min Janssons Frestelse.
Åt när den var klar och jo den blev supergod.

En väninna ringde så jag pratade bort en timme innan jag kröp ner mellan svala lakan.
Och idag, ja så ska jag göra Porterstek som vi ska äta i morgon eftermiddag när jag får hem alla mina ungdomar.
Maxi blir även med om inget oväntat händer.

Men nu ska jag fortsätta denna dag med massor av kaffe.
Så jag förhoppningsvis vaknar till, är lite mör och trött.

Ha ett härligt Slut på 2015 och ett GOTT NYTT 2016 alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dej med!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och detsamma till dig Paula!
      Kram

      Radera
  2. Önskar dig ett Gott Nytt År och hoppas att du får en fint år 2016..Va gott med janssons de blir man aldrig trött på..

    Kramar i massor <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Janssons är alltid gott och på julaftonen orkade jag inte ta av det så det passar bra nu.
      Kram

      Radera
  3. Låter skönt :) jag önskar dig ett GOTT SLUT PÅ 2015 & ETT GOTT NYTT 2016 HOPPAS SAKER BLIR BÄTTRE stor kram

    SvaraRadera
  4. Janssons Frestelse är gott =) Gott Nytt 2016 önskar jag dig! Massor med Nyårskramar♥

    SvaraRadera