söndag 6 december 2015

Skam den som ger sig...




...trots att det var svårt att kliva upp i morse gjorde jag en riktig kraftansträngning.
Så uppe är jag!
Däremot vill inte kroppen vara med idag.
Jag har grymt ont i ryggen, det är riktigt illa må jag tillägga.
Sen känner jag mig allmänt bara slut på.
Givetvis kommer det från gårdagens bestyr.
Jag skulle ha delat upp och inte gjort allt på en gång.
Men å andra sidan är det skönt att ha det gjort.

Idag handlar min dag om vila och återhämtning.

Ha det bäst alla fina och trevlig Andra Advent!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Du med starka och modiga människa som vågar vara just den du är! Power.

    SvaraRadera
  2. Ja, skam den som ger sig. Vad mysigt du har fått det i alla fall, såg bilden av granen och ditt förra inlägg och konstaterade att någon har varit vansinnigt flitig. Du förtjänar mer än väl en stunds vila och återhämtning, ta det soft och bara njut av julefröjden omkring dig.

    Ta väl hand om dig <3
    Och ha en fin advent!

    SvaraRadera