måndag 21 december 2015

Trött...





Idag är ingen bra dag.
Jag är så trött att jag är helt bak och fram.
Hjärnan fungerar inte.
Har tappat tankarna.
Kom knappt ihåg hur jag skulle koka kaffet för en stund sedan.
Blev tvungen att verkligen fundera och räkna på miniräknaren.
Vill bara sova...

Det tar på att vara service minded.
Å i går kom finaste Pappelino och fästmö med tunnbröd som han bakade i förrgår.
Det var bara att sätta igång kaffet och prata och vara trivsam trots att han störde när jag försökte sova för att orka med dagen.
Nå det blir inte alltid rätt.

I dag ska jag nog inte göra särskilt mycket.
Tänker gå bort till närbutiken, kanske en smula frisk luft kan få hjärnan att starta upp igen.
Kaffet gjorde ingen verkan.
Sen ska jag inte göra mer än middag.
Å så ska jag försöka att sova!!!

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

16 kommentarer:

  1. Lite frisk luft får dig säkert att bli lite piggare. Nu hoppas jag verkligen att du får en riktigt fin Jul i allafall.
    En stor kram och GOD JUL.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och God Jul till dig med!
      Kram

      Radera
  2. Frisk luft är ju bra :) Jag är också ganska trött o ändå sovit till halv 9. Hittat en gran nästan strax utanför gården :) Ska ta in den efter maten!
    Ha en bra måndag
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg granen klädd på din sida.
      Jättemysigt!
      Kram

      Radera
  3. Att va så trött är inte lätt. Man orkar inte många knop då. Hoppas allt ändå är hopp om liv med dej. Kramen ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag står alltid kvar oavsett vad som händer mig och trött är jag ju van att vara då jag alltid känner mig mer eller mindre så.
      Kram

      Radera
  4. Jobbigt med den här tröttheten, den kan verkligen ta knäcken på en.. Hoppas att du fått vila något och att du känner dig piggare i morgon..

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är fortfarande trött men nåja jag är van..
      Kram

      Radera
  5. Det är skittufft att vara trött. Varken energi eller ork att göra något "tar" på krafterna.
    Ut i friska luften, och sov MYCKET så kanske kroppen hämtar igen sig.

    Varma uppigganda KRAMAR från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Friska luften hjälpte föga men jag var i alla fall ute en stund.
      Jag fortsätter återhämta mig.
      Kram

      Radera
  6. Frisk luft och en still promenad utan stress brukar friska upp. Hoppas att du får en fin dag och tillfälle att återhämta dig!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hade en väldigt lugn dag!
      Kram

      Radera
  7. Ja jag vet så innerligt hur det känns när kroppen och hjärnan inte vill. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att du vet och det är ingen rolig vetskap att ha.
      Varm Kram!

      Radera
  8. Den där tröttheten är inte rolig. Hoppas att du i natt har sovit gott.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den tröttheten jag har som ständig följeslagare är bara bläää..
      Kram

      Radera