lördag 23 januari 2016

Lördag...





Ja då  är det dagen efter den trevliga kvällen.
Jag sitter här vid mitt köksbord och reflekterar över gårkvällen.
I handen har jag den obligatoriska muggen kaffe.
Det var riktigt trivsamt i går att umgås med manligt sällskap.
Å att umgås med en annan vuxen, prata med någon annan än med mina barn.
Det var god musik, gott i glas och trevligt samtal.
Det enda aber är väl att det blev otroligt sent innan jag kom i säng.
Tror klockan var runt 03 snåret och så sent brukar jag aldrig självmant vara uppe till.

Nå jag får mer än gärna vara extremt trött resten av helgen, det var det värt.
Så jag kan inte ångra den sena timmen för jag hade det så trevligt att jag inte ville lägga 
mig.
Ni vet det där känslan att man inte vill att dagen ska ta slut.
Nu ska jag dricka mer kaffe och se om han har lust att vakna.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Låter som en fin fredagkväll <3 Sådant kan man leva på länge.... Själv stupade jag i säng klockan 19.30, men idag är jag desto piggare och i full gång med att städa :)

    Önskar dig en lugn och fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men så kan ju vissa kvällar bli då man är trött.
      Sömn helar!
      Kram

      Radera
  2. Vilken härlig kväll du hade då :) Sova hinner man göra...glad för din skull att ni hade trevligt:) Kramen till dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja tagit igen sömn har jag gjort i natt..
      Kram

      Radera
  3. Vad kul att det blev en lyckad kväll med ditt trevliga sällskap = Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var skönt att känna sig "vuxen" och ha ett "vuxet" samtal.
      Kram

      Radera