fredag 22 januari 2016

Wows...





...det finns hopp om liv!

Nu har jag renbäddat sängen, dammsugit sovrummet och biblioteket.
Jag har ställt mig i duschen och tvagat min kropp samt tvättat mitt hår.
Och nu har jag även lagt en make up.

Det finns alltså hopp om liv!

Jag kan när jag vill/orkar och nu när jag ska få manligt besök känns det lite rätt att visa mig från min bättre sida.
Har ingen lust att visa upp zombietrötta/glåmiga/hängiga/gråa/svarta Millan.
Den Millan är jag så ofta att jag egentligen är aptrött på henne.
Desto roligare blir det att anstränga mig någon enstaka gång om sänder.

Det finns hopp om liv!

I alla fall just nu, denna dag i Herrens År 2016.

Jag har till och med en färgglad tröja på mig,samma som fotot...
Alltså inte fullkomligt helsvart som jag som vanligast klär mig.
Tänkte att jag ska vara genompiffad ikväll.

Nog finns det hopp om liv!

Men hur jag är efteråt, i morgon,  det är en helt annan femma men det tar jag då, idag ska jag försöka njuta av att vara lite vanlig/normal.

Ha en superkväll alla fina!

Kramen om!



12 kommentarer:

  1. Du är jättefin och så fräsch du ser ut. Rött passar du bra i.
    Hoppas att du får en jättefin kväll nu min vän.

    Kramkram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min kväll var underbart trevlig!
      Kram

      Radera
  2. Hoppas ni får en fin kväll tillsammans! Roligt att piffa upp sig ibland.
    Herregud...sååå kallt vill jag inte heller ha det! Minus 5 och snö plus sol, det är idealet. :)
    Ha en skön helg! Länkar till dig från min blogg :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att du länka till mig!
      Kram

      Radera
  3. Men så fin du blev. Du är som mej...gillar rött. Det är en värmande färg o du blev så snygg:) Hoppas du får en jättefin kväll. Det är du värd :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kände mig riktigt fin!
      Kram

      Radera
  4. Så fin du är, ha en riktigt trevlig kväll och helg. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kvällen blev fantastisk.
      Kram

      Radera
  5. Hoppas din fredag blev som du ville =) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, den blev mer än okej.
      Mycket mysigt att för en gångs skull vara social och ha fina samtal.
      Kram

      Radera
  6. Roligt att piffa till sej :) Hoppas att du hade en mysig kväll
    Ha nu en skön lördag
    Kram

    SvaraRadera