fredag 25 mars 2016

Borta bra men hemma bäst...





Tänk så skönt att jag verkligen känner så.
Hemma är alltid bäst även om det kan vara trivsamt borta.
Kom hem 16.45 i eftermiddag efter ett besök hos en vän i går.
Blev alltså kvar över natten.

Å jo jag hade det riktigt trevligt men gud så skönt det kändes när jag äntligen kom hem.
Hemma är alltid bäst!

Nu har Mini kommit till mig.
Det blir en fin Påsk i år.
Jag sitter inte ensam, det brukar vara tråkigt just på en storhelg.
På Söndag kommer tjejerna hit så då ska vi äta Påskbuffé tillsammans.
Det känns jättemysigt.

Å så är jag jättetrött så det blir nog en tidig läggning av mig.
Efterverkningar av att sova borta och vara social.

Nu får ni fortsätta njuta av Påsken alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Ja det kan jag tro själv sitter jag idag o har haft tankar som gjort mig ledsen idag då man borde vara med familjen ..fint du bor vännen ha det gott kram

    Evas blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt med sådana tankar.
      Hoppas det känns bättre idag!

      Kram

      Radera
  2. Så fint det ser ut där du bor. Ja det är tur att du känner så om ditt hem, jag känner likadant om mitt. Även om jag aldrig blir nöjd med möblering och sånt men det är ju en annan femma. Åh så gott att få hem alla barn. Blir nästan lite avis! hihi...
    Ha en riktigt härlig påsk! Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ingen som möblerar om, har jag ställt möblerna på en viss plats så får det stå så, för det är den bästa placeringen av möblerna. *L*

      Jo det blir gott att ha alla barnen i morgon och mysigt att äta tillsammans.

      Kram

      Radera
  3. Godmorgon!
    Vad bra att du inte behöver vara ensam under påskhelgen :)
    Här har vi det bra! Lite känningar av migrän har jag
    Ha en bra påsklördag

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du slipper migränen och kan njuta av att familjen är samlad!

      Kram

      Radera