onsdag 9 mars 2016

Ryggvärk, nackvärk, huvudvärk från anörja...






Idag är ingen bra dag.
Vaknade dötidigt med huvudvärk, nackvärk och så den förbaskade ryggvärken.
Nån försöker ta kål på mig tror jag.
Låg på spikmattan jättelänge igår men det hjälpte föga.
Har haft ryggvärken sen jag skulle på utvecklingssamtalet för några veckor sen.
Jag lyckades ju halka då och vred till ryggen tokigt.

Nå, nå detta är det härliga livet, tycks det!

Å nu är jag solokvist här hemma igen.
Midi ska sova hos Maxi några nätter.
Kommer kanske hem på Lördag.
Men Mini dyker upp på Fredag, då är det mammavecka igen.
Det ser jag fram emot.

Jag ska strax gå ut på en liten promenad.
Det sägs ju vara bra för ryggen om den värker.
Helt ärligt har jag aldrig märkt det när jag har väldigt ont i ryggen.
Tycker att det brukar kännas värre än någonsin när jag väl kommer hem igen.
Bara att konstatera, jag är inte som andra.

Nu ska jag sluta gnälla och passar på att önska er alla fina en härlig dag!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon! Usch för att ha ryggvärk! Det har jag o tror nästan det beror på reumatismen! Ska till läkaren imorgon så får vi se vad han säger. Vilken tur att det är samma läkare som jag brukar vara då jag ska ha cortisonsprutor i händerna. Det är han som sköter reuma då jag inte slipper till nån reumatolog
    Ha nu en bra dag!

    Kram,kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen inte roligt att ha sån värk i ryggen.
      Kram

      Radera
  2. Sitter här med nackvärk & känner med dig vännen inget kul alls, försöker töjja o hoppas det släpper usch så trist ...hoppas din dag blir bekväm ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas nackvärken har släppt för dig, för mig är det likadant som igår minus huvudvärken.
      Kram

      Radera
  3. Oj vad jag önskade att du kunde få boka tid hos min ryggfixare. Men det är lite långt från dej till Skellefteå...men han kan han, fixa ryggen. Kan tänka mig att du åkt på en låsning. Någon måste kanske hjälpa dej till slut..att fixa till ryggen. Hoppas du får det trevligt med mammaveckan vännen. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske skulle behöva en ryggfixare, får se hur det blir med det.
      Kram

      Radera