torsdag 9 juni 2016

Dag två...






...av utredningen är under uppsegling.
Idag ska jag träffa arbetsterapeut och sjukgymnast.
Jag börjar redan 08.30.

Gårdagen då.
Jag blev ordentligt manglad av läkare och psykolog.
Visste knappt vad jag hette när jag gick därifrån.
Cyklade hem i världens värsta storm.
Cykeln tog sig knappt fram i motvinden.
Helt slut när jag äntligen klev innanför dörren.

...men så upp i varv att jag inte klarade av att koppla av.
Tack och lov att Mini kom hem som liksom jordade mig.
Vi satt i köket och pratade i timmar.
När jag väl la mig trodde jag att jag skulle somna på ett nafs men inte då.
Har legat vaken stor del av natten.
Hjärnan klarade inte av att koppla ner och gå i vila.
Suck!

I dag stormar det fortfarande så jag vet redan nu att cykelturen in till byn blir jobbig men jag lär förbränna kalorier...heh

Ha en strålande dag alla fina!

Kramen om!


10 kommentarer:

  1. Förstår att du inte kunde koppla av när du kom hem. För det var nog ingen lek att bli manglad så. Sen att cykla hem i detta oväder...Hos oss har det blåst omkull en massa träd över bilar o hus. Tur att du klarade dej hem. Kram till dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej någon lek har inte dessa dagar varit men nu är det över.

      Kram

      Radera
  2. Jag hoppas att det har gått bra för dig idag ? Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag hemma i alla fall.
      Så himla skönt.
      Nu är det gjort och jag är döslut på.
      Det har varit tuffa dagar.

      Kram

      Radera
  3. Hoppas det har gått bra i dag och jag förstår om du är trött efter allt.
    Och så denna blåst som håller på att göra en tokig, cykla har jag gjort i dag på fm i värsta motvind, oj oj. Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt trött och glad att det nu är över!
      Kram

      Radera
  4. Cyklade i motvind i morse då jag skulle på andra sidan stan på utbildning. Kände mig ännu mer blåst än annars. Så det får gärna sluta blåsa NU. Ha det gott och var rädd om dig.Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ganska så jobbigt att cykla i motvind och samtidigt känns det uppfriskande!
      Kram

      Radera
  5. Hoppas dagen varit bra för dig o kanske det blir bra ändå, kanske slipper du jobba alls mer hur känner du för det? mysigt att du har barn hemma kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas på att jag ska kunna söka sjukersättning nu.
      Men det beror väl på vad utredningen visar, man kan aldrig veta säkert.
      Kram

      Radera