tisdag 7 juni 2016

Sådär ja...







Då var det helt klart i förrådet.
I går bar jag ner Minis lådor så nu behöver jag inte bry mig så mycket mer om det på ett bra tag.
Man ser inte riktigt hur förrådet ser ut då det är taget utanför.
Nu ser det yttepytte ut och visst, det är inte jättestort men större än vad fotot visar.
Både till vänster och till höger går förrådet in en bra bit.
Barnvagnsinsatsen som står där är inte tänkt att vara kvar men vet ännu inte om jag rakt av ska slänga den.
Det man inte ser på fotot är att det fortfarande finns golvyta kvar.
Nåväl nu är det i alla fall gjort.

Hur mår jag då idag?
Inte särskilt bra faktiskt.
Kroppen ömmar och värker, psyket är ångestladdad och trött.
Har inte sovit som folk på veckor.
I morgon börjar min utredning och jag ska ärligt erkänna att jag gruvar mig rejält.
Mest för att jag inte vet vad som kommer att hända och hur utslaget sen ser ut.
Jag tycker att det känns jobbigt att jag måste träffa 4 nya människor.
Helt vilt främmande, fy vad otäckt.
Jag önskar att det var helg igen så att jag kan rasa ner i sängen och inte kliva upp på några dagar.

Det tar tid att skriva dagens inlägg.
Huvudet snurrar i 180 knyck och samtidigt står det helt still.
Pratar samtidigt med Älskade E i telefon.
I morgon åker hon och dottern till huset i Spanien så hon blir borta tills dagen innan Midsommarafton.
Så det blir tyst i telefonen några veckor.

Nä nu ger jag upp och postar inlägget.

Ha en superdag alla fina!

Kramen om!




1 kommentar:

  1. Jag tyckte det var jättejobbigt att träffa nya människor, människor som dessutom skulle bedöma mig genom olika tester när jag gjorde min utredning. För mig gick det inte så bra. Var helt knäckt efter varje test eller undersökning jag skulle göra. Det ser ganska ordningsamt ut i ditt förråd "ler" Kram

    SvaraRadera