torsdag 28 juli 2016

En mycket trött Millan...





Idag vill inte min kropp alls.
Jag känner mig helt dränerad på energi.
Så det blir en dag i sängen.
Å det blir att göra ingenting hela dagen lång.

Nog är det tråkigt att kroppen ska bete sig såhär när jag gjort något roligt och varit social.
Men tyvärr så är det så, bara att gilla läget.

Idag har jag inte full sol.
Det är molnigt och blåsigt.
Riktigt skönt som omväxling.

Inte för att jag tänkt gå ut men jag får in friska och sköna vindar genom köksfönstret.

Så ser dagen ut för mig, hur ser er dag ut?

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Här har jag städat o vikt kläder....vilat en stund...druckit kaffe o nu blir det nog att lägga sej o läsa en stund...Imorgon blir det att åka o handla igen då

    Kram o ha en fortsatt lugn dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt att ligga och läsa och koppla av.

      Kram

      Radera
  2. Hoppas att du mår bättre så snart som möjligt! Jag är på semester med familjen så jag har det bra, men nog reagerar kroppen på vårt fulltecknade schema. Igårkväll stannade jag på rummet och vilade när övriga familjen gick ut och åt. Idag mår jag bättre. Berättar om resan i bloggen när jag kommer hem.

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att åka iväg med familjen.
      Smart att lyssna till vad kroppen säger och vila när man behöver det.

      Kram

      Radera
  3. Min dag bestod av " som alltid " att ta hand om mitt barnbarn. Vilket inte är så lätt när jag har fysiska liksom psykiska besvär. Men jag får lov att göra det ändå. Skönt med mulet väder idag =) Och lite regn fick vi här i Västerbotten också även om det ej var så mycket. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det krävs nog massor av energi att ta hand om sitt barnbarn.
      Kan tänka mig att det gör dig slut på.

      Kram

      Radera
  4. Ja jag känner igen att kroppen är trött :( som du säger bara att gilla läget, hoppas denna dag är mer utvilad o kanske piggare kram å fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det återstår att se.
      Önskar dig en fin dag!

      Kram

      Radera