måndag 15 augusti 2016

En helt ny vecka...





Då var det dax igen för en helt ny och oskriven vecka.
Några tomma blad i agendan.
Jag har ett möte denna vecka inbokat.
Samtal med kuratorn på Fredag.
Hon har haft semester och kommer tillbaka idag.
Sist vi sågs så lyckades hon få in en tid till mig denna vecka trots att det var knökfullt.
Resten av veckan är än så länge blank.

F-kassan har ännu inte godkänt nya sjukintyget så händer inget denna vecka måste jag ringa på Torsdag och fråga vad det sitter i.
Skulle helst slippa det samtalet men om det inte händer något i mitt ärende så är jag tvungen.
Det handlar ju om pengar och jag klarar mig inte utan.
Funderingarna finns, har hon glömt mig, har hon så mycket att göra efter sin semester att allt tar längre tid osv.
Jag vill ju veta.

Gårdagen blev en konstig dag.
Jag tog mig en cykeltur på morgonen.
Sen när jag kom hem så rasade jag bara ihop av trötthet.
Låg och dåsade större delen av dagen.
Frågade Mini om vi kunde se sista filmen en annan dag och det var okej.
Han var oxå trött.

Lagade pastagratäng till middag.
Efter maten blev det raka vägen till sängen och fortsatt dåsande.
Jag orkade helt enkelt inte vara uppe på benen.
Natten har varit bedrövlig.
Sov 1 1/2 timme sen så gjorde jag morgon.
Klockan var bara 01.30.
Så jag är lika förbaskat trött idag som under gårdagen.
Tror fortfarande att det är den nya medicinen som gör mig så där extra trött dagtid.
Det är ju fasiken på natten som jag ska vara trött.
Har telefonläkartid nästa vecka.
Får ta upp det då.

Idag har jag fastedag, ska äta köttsoppa.
Tur jag har rester till Mini så jag slipper tänka på vad han ska äta.
I övrigt lär det inte hända särskilt mycket här idag pga min extrema trötthet.
Det får gå det med.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Oja, det är jättetråkigt att inte få sova..känner mej trött idag jag med....Få se hur det blir med lunchdejten. Gun ska ha möte på jobbet. Hon lovade höra av sej
    Ha en bra måndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, min Måndag gick i trötthetens tecken så jag fick knappt något gjort alls men det gör inget.

      Kram

      Radera