tisdag 4 oktober 2016

Åh nej, jag är inte ett dugg ARG...






...jag är heligt FÖRBANNAD!

Gjorde i ordning mig och cyklade in till byn.
Styrde cykeln sista biten till sjukhuset.
Åkte hiss och gick genom alla kulvertar.
Gick ut vid Wemer och promenerade bortåt.
Å där är då Psykiatrin.
Fotot är taget alldeles utanför bort från Psyket.

Nåväl, jag är lite tidig, typ en halvtimme.
Tar min kölapp och sätter mig ner och väntar på att receptionen ska bli bemannad.
Dom har fika till 09.50.

Å så kommer människan.
Jag ger henne min lapp och säger vem jag har tid till kl 10.00.
Då säger kvinnan, men du, oj då, jag  måste kolla men jag tror faktiskt att kuratorn är sjuk.
Hon kollar och mycket riktigt så var/är hon sjuk.
Jag ber kvinnan att kolla om jag ens var registrerad för dagens möte och NEJ det var jag inte.
Kuratorn registrerade alltså inte mötet som bestämdes den 27/9 när vi sågs på kommunen.

Inte så konstigt att INGEN RINGER OCH AVBOKAR dagens tid då INGEN vet att jag ska dit.

Ja men oj då, visst kan det hända att man blir sjuk eller vårdar barn men varenda jävla gång som jag har tid hos henne.
Är det ens möjligt att jag ska ha sådan otur?

Det går fan i mig troll i allt!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Å va irriterande. 😕 Det ärju inteförsta gången det händer...
    Så var det hos sjukgymnasten en period. Jobbigt när det var veckans höjdpunkt att få komma dit.

    Hoppas du kan släppa det och får en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan du inte byta kurator ? Det är ju uppenbart att det inte fungerar med den här kurator du har nu. Och frågan är väl om det blir bättre.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte.
      Får fundera över det.

      Kram

      Radera