onsdag 5 oktober 2016

Mitt i veckan...





Ja men då är vi inne på Onsdagen då.
Mitt i veckan.
Snart får jag hem Mini igen.
Jag ser fram emot Fredagen.
Ska bli så härligt att få rå om honom igen.

Gårdagen då blev inte någon speciellt bra dag för mig.
Mycket kraftig ångest attackerade mig.
Stesoliden fick mig bara att känna mig flummig, nästan lite småfull och sluddrig då jag inte mindes att jag sagt något tre sekunder senare.
Ibland fungerar den konstigt.
Vissa gånger blir jag bara extremt trött och lugn och sömnig.
Andra gånger blir som igår.

I dag har jag haft svårt att ta mig ut sängen.
Det kändes så meningslöst att kliva upp.
Varför ska jag göra det?
Vad är vitsen med att försöka vara normal när jag inte är det?
Sådana dagar är sängen min bästa kamrat.
Även om jag inte sover.

Jag har i alla fall varit duktig och ätit lite mat.
I går åt jag ingenting.
Var inte hungrig.
Blir ytterst sällan det då jag har mina ångestattacker.
Det är som att alla basala funktioner lägger ner.
Men, tja det är som det är.

Nu ska jag titta på playtv och inte göra något vettigt alls.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer: