onsdag 30 november 2016

Egentligen vill jag bara sova...







Tänk om jag som björnen kunde sova dygnet runt.
Det hade jag önskat.
Känner inte för att vara vaken för då måste jag ta itu mitt riktiga skitliv.
För skitliv känns det som i dagsläget.
Inget blir som tänkt eller som jag vill.
Suck!

Har precis skickat ännu ett mejl till min handläggare på AF.
Min kurator har hört av sig till henne och talat in ett meddelande men min handläggare uppfattade inte numret, skulle jag kunna verifiera hennes nummer och mejl, så nu har jag gjort det.
Kuratorn ringde nämligen igår för att boka ny tid då jag fick avboka måndagstiden och då sa hon att hon skulle boka in en ny tid för oss med handläggaren på AF.
Kan ju vara bra om man lämnar ett tydligt meddelande efter sig...fniss.

Dom får väl sätta igång och lösa världsproblemet Millan bäst dom kan.
Har så god lust att säga;

-Blanda inte in mig bara!

Men se det skulle ju inte fungera i praktiken.

Jag får väl se när vi ska träffas.
Själv har jag ånyo en ny tid hos Kuratorn på Måndag.
Någon remiss på provtagning har ännu inte kommit i brevlådan.
Man kan undra vad som tar sån tid?
Det är väl bara att kryssa i alla prover som ska tas och sen skicka iväg det i ett brev.
Kan den biten vara så tidskrävande månntro?
Inte för att jag tänker boka tid för provtagning denna vecka, vill inte riskera benet/knäet viker sig igen i vårt numera vintriga landskap.

I morgon ska jag iväg en sväng men då har jag skjuts så jag behöver inte utsätta knäet för några allvarliga strapatser.
Om vart jag ska i morgon kan ni läsa om i morgondagens inlägg.

NU ska jag föröka ta mig genom denna dag på bästa sätt.
Jag har extremt jobbig ångest, kanske därför jag helst av allt bara vill sova.
Jag är rastlös, för jag vet inte vad som komma skall härefter.
Jo någon form av en utredning och en kraschad Millan...
Men det blir inte just idag.
Vad finns att se fram emot egentligen?
Nu känns allt mörkt, kallt och dystert.
Jag är som IOR, negativ...sorry for that.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!





4 kommentarer:

  1. Jag förstår vad du känner, och förstår varför, men du har allt ändå dina fina barn som du är så glad för, vad gäller myndigheter så är dem rena dårarna i mina ögon, man kan inte gå efter regelboken alltid. Men i morgon är en ny dag o man vet aldrig vad som dyker upp ;) ha denna dagen till skit dag o sov vila se tv o var arg & i morgon ta nya tag :) jag önskar att det var så lätt men jag vet att det inte är det Millan <3 stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din stora kram fina!

      Kram tillbaka

      Radera
  2. Man får vara negativ. Alla känslor är tillåtna och jag tycker det är bra att du skriver av dig.
    Man kan inte orka vara på topp alla dagar, men bra om man får nåt gjort, kanske kommer ut en stund. Vet med mig själv att det inte är bra att vara ensam hemma och älta.
    Men det beror ju på om man har tillfällig depp eller om man är sjuk på nåt sätt...
    Hoppas att en distanskram hjälper!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är i grund och botten ganska så sjuk med min utbrändhet och allt.
      Men, men de värsta dagarna går även de över.

      Kram

      Radera