onsdag 16 november 2016

Gissa priset...





Har varit och helg/veckohandlat idag.
Fotot är dock inte från dagens handling utan från en annan gång.

Detta köpte jag;
  • 1 Falukorvsring 800 g
  • 1 Kladdkaka
  • 2 burkar Créme Fraiche, 2 dl vardera
  • 1 st Vallmofranska
  • 2 st 1 1/2 l Mellanmjölk
  • 12 pack Ägg
  • 1 Kavli Majonäs
  • 1 kg Clementiner på lösvikt
  • 1 pkt Gammaldags Idealmakaroner
  • 1 Gurka
  • 1 pkt kaffe
  • 8 pack Toarullar
  • 5 dl Vispgrädde
  • 1 kartong Tagliatelle
  • 2 flaskor Julmust
  • 1 Bigpack glass
  • 1 ask Lätt och Lagom, bordsmargarin
  • 1 stor burk majskorn
  • 2 st Morotsmunkar
  • 1 st Skogaholmslimpa
  • 1 pkt Vetemjöl
  • 1 burk Smörgåsgurka


Bara för skojs skull, vad tror ni att denna handling kostade?
Svar kommer i morgonens inlägg.
Kan tillägga att jag handlat i tre olika mataffärer.

Ha en härlig kväll alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Jag gissar att du handlade för mellan 430 till 500 kr
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för gissningen, kul att du försökte.
      Dock var den en bit ifrån..

      Kram

      Radera
  2. Oj oj, det är för svårt att gissa priset i kronor...
    Men det var prisvärt tror jag - hos Lidl?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på 390.- Då tror jag att vissa artiklar var på extra pris. Ha nu en fin Torsdag och hoppas att ni har bättre väder än oss. Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din gissning, dock inte rätt.

      Ha en fin Torsdag du med!
      Kram

      Radera
  4. Omkring 650 kr tror jag :) kram å fin dag <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din gissning fina du.
      Du var dock långt ifrån det rätta priset.

      Kram

      Radera