söndag 18 december 2016

Men skit oxå...





En sån förkylning som så fullkomligt däckade mig igår.
Jag gick i väg samtidigt som Mini åkte.
Jag skulle på återvinningen med en massa plastbyttor och glasburkar.
Nå promenerade dit, slängde och promenerade hem.
Satt igång med skinksteken när jag kom hem.
In med den i ugnen.
Och sen vet jag inte riktigt vad som hände.

Började råhosta och frysa som attans.
Jag frös så hela kroppen skakade.
Det var bara att krypa ner i sängen.
För uppe orkade jag inte vara.
Så gick det runt hela dagen, kvällen och natten och så fortsätter det idag.
Jag mår verkligen skit.
Tycker att en förkylning inte brukar komma bara sådär, jag brukar ha en känning av det innan men inte igår.

Så nu lägger jag mig igen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

5 kommentarer:

  1. Hoppas att förkylningen blir bättre. Inte kul att vara förkyld.Jag är lite snuvig...blää
    Vila denna dag
    Kram,kram

    SvaraRadera
  2. Men nej fy så hemskt :) hoppas du piggnar till inom kort ...krya på dig i massor stor kram <3

    SvaraRadera
  3. Aj då. Det där låter inget vidare. Hoppas att förkylningen ger med sig snarast.

    Krya på dig!
    Och ha en så fin fjärde advent som möjligt!

    Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Usch och fy det låter inget vidare. Hoppas den försvinner fort.
    Krya-kram 💜

    SvaraRadera