onsdag 22 februari 2017

Det gick inte idag...





Har varit vaken hela natten.
Zombiedag igen.
Ringde utredningen och sa att jag inte orkar gå dit idag.
Det fungerar inte utan sömn.
Avskyr såna här dagar.

I går gick jag in på utredningen.
Fortsatte med mina grytlappar.
Sydde klart en.
Sitter helt ensam i ett rum där jag kan stänga dörren.
Klarar inte av ljud och synintryck.
Då fungerar inte alls koncentrationen.
Märker att hjärnan blir helt tom och slut på då jag försöker koncentrera mig på det jag håller på med.
Koncentrationen kommer och går.
Inte lång tid i taget det fungerar.
Det är tröttsamt.

Gick vägen förbi affären innan tog bussen hem.
Det var skönt att komma hem även om jag blev sittande på köksstolen bra länge innan jag orkade kliva upp och byta till hemmakläder.
Gjorde inget alls resten av dagen.
Var så övermäktigt trött.
Helt klart irriterande att jag inte kunde sova i natt när jag var så trött.
Kanske övertrött.

Ska lägga omkull mig nu och vila.
Hoppas på nån timmes sömn om jag har tur.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!




4 kommentarer:

  1. ja dom nätterna är hemska, borde inte ens få finnas trötthet kan vara nog så plågsamt. Skönt att du kan vara hemma o förhoppningsvis sova lite hoppas det stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig!
      Fick sova en timme vid lunch, blir en tidig kväll, är så överjordiskt trött att det är vidrigt.

      Kram

      Radera
  2. Åh fy vad hemskt att vara vaken mot sin vilja hela natten. Då brukar man vara som en urvriden disktrasa den dagen. Hoppas innerligt att du får sova i natt. Ska skicka positiva tankar till dej. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, urvriden trasa är rätta ordet.
      Tack och lov fick jag sova hela 5 timmar inatt.

      Kram

      Radera