måndag 20 februari 2017

Måndag...





Ny vecka då och Måndag igen.
Sitter i mitt kök och är så trött att jag mår illa.
Blev inte så bra med sömnen i natt.
Somnade efter 00.00 och var vaken 03.00.
Har legat och dåsat sen dess.
Klev upp när klockan ringde.
Huvudet spränger.
Det blir en dryg dag.

Har först utredningen.
Tro vad jag ska göra där?
Min mentor skulle fundera ut något bra sa hon i Torsdags.
Så jag får väl se.

Efter utredningen blir det att gå hem för att vid 13.30 åka in till byn igen och vara med på bouppteckningen efter mamma.
Jag gruvar mig inte för bouppteckningen mer för att än en gång åka in till byn.

I eftermiddag lär jag vara en dö sill.

Gårdagen var lugn.
Jag gjorde inte så mycket.
Vilade mest.
Mer energi än så hade jag inte.

I helgen har jag inte pratat med någon sen i Fredagskväll.
Har inte orkat med samtal.
Så jag har inte ringt någon.
Har behövt vara helt ensam.
Så det har jag varit.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


6 kommentarer:

  1. God morgon☕😍Hoppas att dagen blir bra trots huvudvärk. Jag ska till stan o träffa väninnan Kata idag
    Ha en fin måndag😃Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagen har gått, lite jobbigt att ta sig in till byn två gånger men det gick.

      Kram

      Radera
  2. Då kan jag ge dig lite enregi som jag har ok med i dag :) så drygt för dig vännen. Hoppas hon menar bra när hon säger bra :) kanske är där någon överraskning på mammas bouppteckning? hoppas allt går din väg o att du sen kan vila dig stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt att läsa att du har mer energi idag.
      Nej, ingen överraskning alls när det kommer till bouppteckningen, visste det mesta innan.

      Kram

      Radera
  3. Jobbigt med din sömn :(

    Ibland behöver man bara vara ifred och då ska man verkligen tillåta sig själv att vara det.

    Hoppas bouppteckningen gick bra och att du får sova inatt !

    Va rädd om dig fina du! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jobbigt med sömnen särskilt nu när jag måste gå på utredningen.
      Bouppteckningen gick bra.

      Kram

      Radera