söndag 5 februari 2017

Nu blir det liten paus...





Det är tidig morgon dagen för kryssningen.
Jag sitter i köket och dricker kaffe.
Det är fortfarande mörkt ute.
Vet inte vad som just hände men det högg till i ryggen precis och jisses vad det inte känns skönt.
Har blandat till en värktablett och får se om det ger sig.
Jag hoppas verkligen det.

Jag packade ryggsäcken igår så idag ska jag bara lägga ner tandkräm och tandborste.
Skönt att inte flamsa omkring nu på morgonen med packning även om den inte är så stor.

Ute är det inte så kallt så promenaden till tågstation om 1 1/2 timme borde gå bra.
Jag möter upp mina ungdomar där.
Och sen bär det av.

Jag hoppas på lugn sjö.
Och en fantastisk trevlig resa.

Så nu pausar jag några dagar.
Ska försöka komma ihåg och ta lite foton.
Vi ses på Tisdag.

Ha det så bäst alla fina!

Kramen om!

12 kommentarer:

  1. Godmorgon💕☕ Hoppas att ni får en härlig o fin resa😃
    Kram❤

    SvaraRadera
  2. Önskar er en underbar resa!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig Kryssning!
    Kram.♥

    SvaraRadera
  4. Känns tomt att du är iväg så länge hi hi men du skall njuta o ha det skoj med dina kids nu ha det super kul stor kram

    SvaraRadera
  5. Men så härligt att det är dags att få åka iväg. Ska bli kul att få höra hur ni haft det sen :) Njut nu på er resa . Kramar

    SvaraRadera
  6. Hoppas resan blev precis så trevlig som du hoppats!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Resan var mycket trevlig och samtidigt väldigt jobbig.

      Kram

      Radera