onsdag 8 februari 2017

Onsdag...





Idag är det Onsdag och allt är som vanligt igen.
Ska på utredning även om det känns himla tungt.
Hade hellre legat kvar i sängen.
Om jag kunnat välja.

Min rygg är fortfarande inte bra.
Men tror att den i alla fall känns lite bättre än tidigare dagar.
Så det är ju positivt.

I går gjorde jag inte mycket.
Det gungade under mig hela dagen, som om jag fortfarande var på båten.
Vet inte varför det blir så?
Kan det vara balanssinnet, brist på sömn eller?

Jag hängde mest framför laptopen och tittade på play-tv.
Efter lunch försökte jag sova en siesta men se det gick inte.
Jag blev ganska så zombieaktig.
Men dagen gick och jag gjorde kväll och la mig i god tid.
Men det tog lång tid innan jag somnade.
Hjärnan spinner fortfarande hela tiden.

Så tja, jag får se hur dagen artar sig.
Om den blir bra eller mindre bra.
När det kommer till utredningen så vet jag aldrig hur jag klarar av det.
Beror på ljudnivån där.
För högt ljud och det känns som om någon äter upp mig.
Ångesten blir så märkbart kraftig och hjärnan går i spinn.

Längtar redan nu hem!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!




8 kommentarer:

  1. Men så trist att du har ff så ont i ryggen. Vila o ta hand om dej. Själv måste jag läsa vidare hur i haft det:-)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tråkigt med ryggont.

      Kram

      Radera
  2. Vad händer efter utredningen om det anses att du inte är arbetsför. Får du ansöka på nytt om sjukskrivning till FK eller har arbetsförmedlingen någonting annat planerat åt dig?
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte riktigt vad som kommer att hända framöver.
      Själv hoppas jag ju på att dom kommer fram till att jag ingen arbetsförmåga har men vem vet?

      Kram

      Radera
  3. Vad trist att du har ont i ryggen! Har jag också haft i natt.... Jobbigt värre. Händerna är såå sjuka. Men jag ska ju på paraffinbehandling kl 13 idag😃Ha en så bra dag du kan. Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du får paraffinbehandling igen.

      Kram

      Radera
  4. God morgon vännen ,,,,,stackare dig som har ont i ryggen efter färden, ja man vill ha det bekvämt även på bussar o färdmedel ..men roligt att ni alla var tillsammans :) så fina ni är o så lik han är dig :) naw ja jag har det jobbigt upplever saker som jag aldrig gjort i mitt liv förr. Välkommen hem oxå ju så klart hoppas det går bra för dig idag stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var himmelskt härligt att resa med kidsen.
      Kan förstå vad du går genom nu, har varit där själv ett antal gånger.
      Känner med dig!

      Kram vännen!

      Radera