måndag 6 mars 2017

Måndag och ny vecka...





Sitter i mitt kök.
Dricker kaffe.
Pratar i telefon.
Älskade E.

Ute skiner solen.
Men det är väldigt kallt.
Ungefär som igår.

I går tog jag den där promenaden trots att det var alldeles för kallt ute.
Byltade på mig kläder så jag inte skulle frysa.
Det var riktigt härligt ute.
Promenaden i sig var inte jättelång men mycket uppfriskande.
Jag fick en dos solsken och friskluft.

Började titta på en gammal serie jag följde slavisk förr i tiden.
Såg första avsnittet.




Mark Harmon som spelar Leroy Jethro Gibbs i NCIS är en riktig läckerbit.
Jag skulle inte ha något emot att ha honom här hemma.
Men förmodligen skulle jag få än mindre gjort för jag skulle nog bara gå runt och titta på honom...fniss.
Visst är han snygg?

Så det är vad jag ska göra i dag.
Titta på den här godingen på laptopen.

Vad hittar ni på?

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!



7 kommentarer:

  1. Jag brukar se Jethro Gibbs i NCIS på tv ibland. En bra polis serie =)
    Tidigt i morse var det minus 21 grader. Nu i denna stund är det bara minus 5.
    Denna vecka är det sportlov så det blir nog att jag får lov att vara utomhus lite mer än jag brukar kanske. Det beror helt på vädret också och hur jag mår. Idag är jag dock inomhus. Då nacken värker och jag knappt står ut med det onda.
    Önskar dig en fin dag! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. -5 låter bättre än-21 i alla fall.
      Hoppas ni får en mild sportlovsvecka.

      Kram

      Radera
  2. Han är verkligen snygg :) Gillar NCIS :) Har varit på lunchdejt med bästa väninnan.Nu blir det snart födelsedagskaffe med M.Sen ska vi o handla mat som vanligt på måndagar
    Annars blir det en helmysig vecka denna veckan ) Inga planer, blir nog ingen vattengympa imorgon
    Ha en fortsatt bra måndag

    Kram,kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter trevligt med lunchdejt.

      Kram

      Radera
  3. Kul med serier man gillar...speciellt om det är ögongodis med i filmen :-)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ögongodis är alltid gott att se på.

      Kram

      Radera
  4. Haha..jo han är allt fin! Men tittar inte på den serien av nån anledning som jag inte har en aning om :)

    SvaraRadera