onsdag 26 april 2017

Onsdag...





Då är vi mitt i veckan.
Bara några dagar kvar tills Mini växlar boende igen.
Tycker att veckorna med honom helt enkelt susar fram.

Sömn.
Fick 5.5 timmar i natt men har legat vaken sen 03.00.
Det är ju bra timmar men bara så synd att jag gör morgon så tidigt.
Jag börjar känna mig trött igen.
Ett evigt dilemma.
Denna trötthet.

I går hade jag en-ligga-i-sängen-och-vila-dag!
Det var precis vad jag behövde.
Låta kroppen och knoppen vara ifred med sig själv.
Mini kom hem sent då han övningskörde efter jobbet.
Jag hade inte många förberedelser att göra inför middagen så det var inte ansträngande.
Vi åt, jag diskade undan och så flyttade vi in oss till biblioteket och satt där och pratade en lång stund.
Det är alltid mysigt att tillbringa tid med honom.

Idag funderar jag på att cykla in till byn.
Skulle behöva skriva ut några papper från datorn.
Jag har inte bläck i min skrivare hemma så jag behöver hjälp med det.
Har en kompis inne i byn så jag tänkte höra med honom om det är okej att titta in och skriva ut där.
Ska skicka sms och höra om han är inne på jobbet idag.
I annat fall så blir det en hemmadag igen.
Mår inte dåligt av det heller.

Så jag får se vad som händer.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Ja du när bläcket tar slut i ens skrivare så blir det dyrt oxå, hoppas du kan göra det hos din kompis jag skulle oxå behöva nån dag mer ledighet he he men men ...hoppas du får en skökn dag där även vila ingår :) stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gick till AF och fick det gjort.

      Kram

      Radera
  2. Här snöar det slask idag. Menar mej ingenstans
    Ha en fin dag
    Kram❤

    SvaraRadera