måndag 8 maj 2017

Måndagsmorgon...





Sitter i mitt kök.
Tröttare än tröttast.
Natten har inte varit bra.
Knappt sovit något alls.
Varför?
Vet ej, det bara fungerade inte.

Ska åka in med 09.30 bussen.
Känner att jag inte orkar cykla idag.
Först kuratorn kl 10.00.
Vi skulle tydligen prata ihop oss inför mötet med AF.
Det mötet är kl 11.00.
Vad som kommer att sägas där vet jag inte.
Har inte fått arbetsterapeutens slutsammandrag.
Får väl se den idag antar jag.
Känns jobbigt att sitta i möte med en massa människor och diskutera problemet Millan.
Vi bör väl komma fram till någon slags handlingsplan.
Vad göra efter detta liksom.

Å helgen är över.
Trots att jag inte riktigt varit närvarande i min kropp och knopp har den ändå varit fin.
Jag och Mini har haft många fina pratstunder med varandra.
Vi har ätit grillat hela helgen så det har känts enormt lyxigt.
Riktigt somrigt fast vädret inte visat sig från sin bästa sida.
I går regnade det större delen av dagen och på kvällen snöade det.
Snöade den 7 Maj, what?
Men det la sig aldrig.

Idag visar sig solen.
Så det kan säkert bli en fin dag om jag tittar till vädret.
Själv ska jag bara koncentrera mig på att genomleva den.
Klara av mötena och sen hem och bara vara...

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Det snöade hos mig med igår :( Inte gilla. Vill ha sol och värme nu i maj. Men i stället är det kallt och solen lyser med sin frånvaro. (I fredags var det dock en varm och solig dag men det var den enda dagen med sol och hyffsad värme än så länge)
    Lycka till hos AF och hoppas att din kurator är till hjälp.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solen lyste i morse men sen drog det ihop sig.
      Otroligt kyligt ute och nu kommer det snöflister.
      Ingen bra början på Maj direkt.

      Kram

      Radera
  2. Usch för snön! Ingen snö här än. Hoppas att det går bra idag. Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, mötena är över nu och jag är hemma igen.
      Skönt!

      Kram

      Radera
  3. Jag fattar inte att du orkar stå på benen utan sömn ?? Det skulle däremot inte jag. Förstår att du haft en mysig helg med sonen, det är bra vitaminkickar att träffa våra fina ungdomar. Så var det för mej också i helgen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte heller hur min kropp är funtad som och egentligen orkar jag inte, det är med världens viljeansträngning jag får något gjort i dagsläget.
      Och ja, sonen här är det bästa!

      Kram

      Radera
  4. Hoppas det gick bra med dina möten idag! Så fint att läsa om dina stunder med sonen. Guld värt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det gick bra med mötena alltså och jo samtalen med min son är guld värda, alltid!

      Kram

      Radera