tisdag 20 juni 2017

50 and fabulous





Två dagars firande borde väl nött in i hjärnan att nu är jag 50!
Men vet ni va?
Det känns ingen särskild skillnad.
Jag är fortfarande samma Millan som jag var härom dagen, innan spektaklet började.
Å det känns skönt!

För att återgå till gårdagen.
Jisses så firad jag blev.
Det kom vänner, grannar, fastrar förutom mina barn (som var väntade).
Himla tur att jag gjorde en till tårta...

Människor ringde i telefonen, första samtalet kom 07.10.
Sms, haglade in.
Jag fick massor av gratulationer på FB.
Och så dessa knackningar på min ytterdörr.

En helt fantastisk dag.
Så många ljuvligt vackra buketter och blommor.
Så fina gåvor.
Att bli så uppmärksammad.
Ovant liksom.

Älskar mina barns present till mig.
På Lördag åker vi tåg till en lite större stad än vår egen (men ganska så nära).
Barnen har bokat hotell, vi ska gå ut och äta, umgås mysa, göra något efter maten, dagen efter äta god hotellfrukost, knata lite på stan innan vi åker hem.
Alltså en upplevelse.
Med de bästa jag har i mitt liv.

Som barnen sa, mamma du älskar ju att hitta på saker med oss så vi tänkte att det här kunde bli trevligt för dig.
Och ja, att åka iväg och skapa minnen med mina barn är det bästa jag kan tänka mig.
Helt suveränt!
Jag är så nöjd och tacksam!

Idag är jag väldigt trött.
Det har tagit på att gjort så mycket, blivit så firad och varit så social.
Idag tar jag det väldigt lugnt.
Trodde inte jag skulle orka kliva ur sängen men gjorde det.
Tror dock att jag trillar tillbaka om en stund.

Mini får ta mig som jag är idag.
Det är inte var dag man firat att man blivit 50!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!






10 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott😆Att fylla år känns inte ngt extra.. Jag blir 53 år i oktober! Härligt att åka iväg med barnen. Vila nu så du orkar. Ha en bra tisdag😃Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du idag har jag inte gjort annat än vilat.
      Är så in i nordens trött.

      Kram

      Radera
  2. Härligt fotografi av dig!
    Stort grattis i efterhand!
    Fint att läsa att du fick en fantastisk dag med massor av gratulationer :)

    Stor grattiskram till din fina bloggvän!
    Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för Grattiskramen.
      Ja, jag är så nöjd med firandet, ska bara lära mig att jag är 50 nu. *L*

      Kram

      Radera
  3. Grattis åter igen till dej :) Jag ser en sak som har ändrats på dej ....ditt hår verkar växa som ogräs :)) Du hade kort som mej nyss :)) Du har fina ungdomar som tänker på dej och som vill att du ska ha det bra och få uppleva lite. Det är den bästa presenten av alla...att få umgås med nära och kära och få uppleva nya trevliga saker som du fått göra. Nu får du ta det lite lugnt igen. Sköt om dej o kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mitt hår har alltid växt bra.
      Håller med dig, jag blev så otroligt glad över presenten, tid med barnen är alltid värdefullt.

      Kram

      Radera
  4. Så glad jag blir av att läsa att du hade sådan bra dag! Grattis återigen! Så fin present!! Kram fina du!! <3

    SvaraRadera
  5. STORT STORT Grattis till din 50-årsdag. Lite sent men ändå...
    Vilken härlig dag för dig! Roligt att bli så uppvaktad och presenten från dina barn förstår jag att du uppskattar.
    Här är soligt varmt och skönt idag och jag blir nästan lite stressad...vill ut men kommer mig inte för...är så seg i starten ibland. Men tids nog kommer jag väl utanför dörren och då blir det kanske Marstrand en stund. Lyx!
    Du får ta det lugnt nu ett tag så du orkar med din resa med barnen.
    Stor kram och en bukett blommor som tyvärr är osynlig...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Margita!
      Ja nu tar jag det lugnt och vilar så jag har lite mer energi när vi åker bort.

      Tack för buketten, jag kan se den för mitt inre.

      Kram

      Radera