onsdag 21 juni 2017

Onsdag...





Den vackra hortensian jag fick av mina barn får bli dagens foto.

Solen skiner men det är lite molnigt.
Temperaturen visar inte mer än 12 garder.
Det ser ut att kunna bli regn vid lunch.
Men det gör mig ingenting.
Gillar sommarregn.

I går hände inte så mycket.
Jag var mest bara trött och utmattad.
Cyklade iväg och köpte en pizza som jag och Mini delade på.
Var skönt att inte behöva laga mat.
Pratade i mobilen några gånger.
Låg och vilade mycket.

Idag känns det likadant.
Fortfarande trött och utmattad.
Det blir återigen en lugn dag.
Borde flytta tillbaka möblerna på altanen men tror inte jag orkar det idag. 
Det kan lika gärna göras i morgon.

Baksidan av allt jag gjort och dessa två dagar jag firade.
Nog för att jag redan räknat ut innan att jag skulle känna det såhär dagarna efteråt.
Det kommer som ett brev på posten.
Men det går väl till sig om jag vilar några dagar till.

Vill gärna känna mig lite piggare på Lördag då jag och barnen åker iväg på skojigheter.
Det ska bli härligt att spendera tid med dem, bo på hotell, äta gott och bara mysa tillsammans.

Vad hittar ni på idag?

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en trevlig onsdag😃Här har jag inga direkta planer. Vi får se nu... Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Onsdagen blev en synnerligen lugn dag, fanns ingen ork till nåt.

      Kram

      Radera
  2. Ja det blir så efter kalas o stök men va roligt ni skall i väg :) hoppas du har det bra o mår bra kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr är det baksidan av stökandet.
      Ja det ska bli roligt att åka bort med barnen.

      Kram

      Radera
  3. Önskar er en underbar resa!
    Och en fin midsommarhelg!

    Kram Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ha du nu oxå en fin Midsommarhelg!
      Kram

      Radera