torsdag 22 juni 2017

Torsdag...





Idag skulle jag egentligen på samtal till kuratorn men jag ringde och avbokade igår.
Kände/känner att jag inte orkar.
Jag har totalt knäat.
Har svårt att ta mig ur sängen på morgnarna.
Har ingen energi till någonting.
Är utmattad och skittrött.
Zombievarning a´la big time.

I går var Mini borta stor del av dagen.
Han hängde på byn med kompisar och så övningskörde han med sin far.
Själv låg jag däckad i sängen hela tiden han var borta.
Så skönt.
Slumrade t.o.m bort en stund.

Vi åt rester till middag.
Orkade inte laga mat.
Tur jag har det som redan är klart, bara att värma i mikron.

Idag hoppas jag på något mer energi än ingenting.
Men vi får se hur dagen artar sig.
Jag känner mig långt ifrån "som vanligt".

I morgon försvinner Mini på Midsommarfest med kompisar.
Själv ska jag bara ta det lugnt.
Har köpt så jag kan äta lite sill och ägg, det räcker gott för mig.
Förmodligen lägger jag mig tidigt och ser på tv.
Det blir en synnerligen lugn och stillsam dag för mig.

Måste vara piggare på Midsommardagen då vi åker bort.
Fram till dess vilar jag...

Ha det så bäst alla fina!

Kramen om!

8 kommentarer:

  1. Hoppas dagen blir bra
    Kramar❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dagen har varit lugn!
      Som planerat!

      Kram

      Radera
  2. minna lindeb22 juni 2017 08:52

    ÅÅ vad du ser fräsch ut på fotot Millan! Grattis på din födelsedag. Lite i efterskott. Ja men självklart att man blir helt däckad av att hissas upp och flyga vilt i skyn. Det är ju underbart. Vila behövs dock efteråt. Men du ser ut som om du fyllde fyrtio och i dina ögon finns samma gnistra som hos dina döttrar. Ha en fin sommardag. Och glad midsommar.Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för gratulationen Minna.
      Jo det kan ju kanske finnas en väldigt naturlig förklaring till min extrema utmattning och trötthet.

      Ps. Tack för komplimangen!
      Kram

      Radera
  3. Jag förstår att du är däckad som du har fått sjåa på inför ditt kalas/födelsedag.
    Du gör rätt i att ta dig vilodagar.
    sköt om dig!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, jag bara vilar och vilar så det är ju bra.

      Kram

      Radera
  4. Låter rätt skönt tycker jag , var skall ni resa? ha nu en fin midsommar o kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Resan har blivit inställd pga sjukdom men vi skulle åka till en större stad relativt nära där vi bor.

      Kram

      Radera