torsdag 27 juli 2017

Jaha, nu är det snart över...

Jag blev inkallad till läkaren under förmiddagen.
Jag har tydligen vilat klart nu och blir utskriven i morgon förmiddag. 
Sa att jag inte kände mig redo men utskriven blir jag ändå. 
Har sovit hyggligt 4 av 6 nätter och det räcker tydligen. 
Ingen nedtrappning på stesoliden får jag heller. 
Hemma gäller som tidigare, bara när det är som mest akut. 

F-kassan har ännu inte hört av sig så jag vet ingenting om hur det blir rent ekonomiskt. 

Hem och fortsätta oroa mig med andra ord. 
Känns sådär!

I eftermiddag gifter min x-make om sig. 
Hoppas detta äktenskap lyckas bättre och inte blir så jävla destruktivt som vårat blev. 
Barnen har skickat foto efter dom gjort sig i ordning och så himla fina dom är. 
En ren fröjd för en ömsint mor att se. 

Nån har frågat hur jag ser på det nya äktenskapet och om sanningen ska fram så rör det mig inte i ryggen. 
Huvudsaken att det inte är jag som står brud. 
Önskar honom all lycka till!

Nu försöker jag så gott det går att förtränga ångesten inför morgondagens hemfärd. 
Jag blir ensam tills nästa Fredag då Mini kommer till mig men då stannar han två veckor på raken. 

Å visst får jag komma tillbaka hit om jag inte klarar av att vara hemma men tror inte det blir så. 
Tycker dom att jag är redo att ta tag i mitt liv på egen hand så får det bli så. 

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Men fina fina du!! Har varit dålig på att läsa bloggar och helt missat detta. Du är en sådan kämpe, även om det inte känns så just nu, så tycker jag att du verkar vara en så sjukt stark människa!!

    Va rädd om dig och behöver du prata, så finns jag, det vet du!! Kram fina du!! <3

    SvaraRadera
  2. Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister is analyzing such things, so I am going to convey
    her.

    SvaraRadera
  3. Oi lá , sempre eu usei para verificar webpage posts
    aqui nas primeiras horas no romper do dia , desde eu desfrutar para descobrir mais.

    SvaraRadera
  4. Det kan vara skönt för dig att landa hemma. Och som du skriver funkar det inte att vara hemma för dig får du komma tillbaka till psyk.
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera