måndag 24 juli 2017

Liten uppdatering...

Jaha, då har jag legat inspärrad i snart 3 dygn.
Första natten fick jag ingen sömn alls. 
Läkaren hade bytt ut min nattmedicin till något helt annat som verkligen inte fungerade. 
Inte så bra alls.
Och människan i rummet bredvid låg och pratade, sjöng och skrek hela natten.
Inte vidare mysigt!

Personalen är rar och gullig men det känns som om jag befinner mig på en helt annan planet.
Har svårt med tanken att känna mig i fångenskap. 

På Lördagskväll fick jag återgå till min normala kvällsmedicin så nu har jag sovit 5 timmar på raken i två nätter. 
Det hjälper säkert till att jag får stesolid var 6;e timme. 
Är väl lite drogad sådär.
Hjärnan snurrar inte lika mycket hela tiden. 

Igår fick jag däremot tillbaka hjärnsnurret då dom började prata om att Mini fortfarande är minderårig och deras skyldighet är egentligen att skicka in en orosanmälan till sociala då jag ansetts som väldigt suicidal och en fara för mig själv. 
Kände att jag orkar bara inte med en sån resa till. 
Nu fyller han myndig om bara runt 3 veckor så jag hoppas att det inte kommer att hända igen med tanke på åldern även om han just nu ännu ej är myndig. 


Nå idag ska jag träffa kuratorn.
Möjligen en läkare men det kan bli senare i veckan, jag vet inte så noga. 

Jag fortsätter vila och inte göra någonting. 
Finns verkligen inget att göra här.
Får inte ens gå ut utan personal. 

Hoppa ni har det gott alla fina!

Kramen om!

7 kommentarer:

  1. Skönt att höra att personalen är rar och gullig mot dig. Likaså att du fått sova 5 timmar i sträck. Kroppen behöver sin nattsömn för att kunna läkas och återhämta sig.

    Önskar dig allt gott kära bloggvän,
    håller tummarna för att du få professionellt stöd
    och att du återhämtar dig snabbt så att du kan få må bra!

    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller ju med i allt som Christina skriver. Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  3. Om personalen skulle göra en orosanmälan till sociala så tror jag inte att sociala skulle börja starta en "större" utredning mot dig med tanke på att din son inom kort blir myndig.
    Skönt att läsa att du har fått sova fem timmar på raken under två nätter =)
    Mindre bra är väl att du känner dig fången på det stället du är på just nu. Hoppas i alla fall att du snart känner dig så pass i skick så att du får fara hem. För borta bra men hemma är alltid bäst! "ler"
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Oj här har det hänt saker. Nu måste jag läsa bakåt i tiden...menn så bra att dom tagit hand om dej ordentligt, det är du värd. Hoppas allt reder upp sig nu vännen. Tänker på dej och önskar dej allt bra. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att något som är riktigt bra för dig kommer ur denna situation! Försök ta varje stund dom den kommer, trots att det kan vara svårt ... Var rädd om dig! /Mormor

    SvaraRadera
  6. For most recent information you have to pay a quick visit world wide web and on internet I
    found this website as a most excellent site for most recent updates.

    SvaraRadera
  7. Vad bra att personalen är rar o gullig mot dig. Och vad bra att du fått sova 5 timmar
    Hoppas att du börjar må bättre snart

    Kram,kram

    SvaraRadera