lördag 8 juli 2017

Lördag och sol...





Vaknar upp till en solig dag.
Hortensian jag fick av barnen blommar så vackert.
Jag är duktig och kommer ihåg att den behöver vatten.
Mer blommor än så blev det inte på altanen.
Vet inte vad som hände men glömde bort att köpa.
Det kan jag väl förvisso fortfarande göra men tror inte jag ids.
Det ska ju skötas om oxå.

Natten har varit orolig men det var väntat.
De sista dagarna har vänt upp och ner på hela mig.
Från hopp till förtvivlan.
Läkarintyget samt journalanteckningen är fortfarande inte inskickat.
Förstår inte vad det sitter i då dom bestämde detta i går under tidig eftermiddag.
Får kolla på Måndag, annars får jag ringa Psyket igen.
Jag måste väl även ringa AF samt handläggaren på F-kassan.
Det ser jag fram emot...not!

När infinner sig lugnet, balansen, harmonin som jag såväl behöver?

Idag är det som sagt Lördag.
Det är helg.
Solen skiner.
Och jag känner inte för att göra någonting.
Så det får bli en dag i ingentings tecken.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du får en härlig solig helg😄👍Kram😘❤

    SvaraRadera
  2. Åh, jag önskar att du får din balans snart ❤️

    SvaraRadera
  3. You really make it seem so easy together with your presentation however
    I to find this topic to be really something that I think I might by no means understand.

    It kind of feels too complex and extremely wide for me. I'm having a
    look ahead on your next publish, I'll attempt
    to get the grasp of it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank´s for your comment!

      Hugs!

      Radera