lördag 1 juli 2017

Lördag...





Nu sitter Maxi på tåget.
Strax innan 14 är hon framme.
Pojkvännen möter givetvis upp.
Hon var otroligt uppåt igår när jag ringde henne.
Är så glad för hennes skull.
Och så skönt att få göra en resa även om den är inom Sveriges gränser.

Mini kom vid 16.30 igår.
Jag hade dukat fram till middag.
För jag var så hungrig då, glömt att äta tidigare under dagen.
Som vanligt var det supermysigt att krama om honom och ha honom här.
Vi åt middag, det var gott.
Sen flyttade vi in oss till biblioteket.
Satt där några timmar och pratade.

I övrigt var kvällen lugn.
Jag la mig i hygglig tid för det var några program jag ville se på Kunskapskanalen.
Och somnade...till slut.
Har dock inte sovit många timmar.
Men allt är bättre än ingenting.

Idag skiner solen igen.
Blir säkert en lika fin dag som gårdagen.
Det är redan 20 grader fast klockan inte är så mycket än.

Hur ser vädret ut hos er?

Nu blir det mer kaffe och senare en härlig frukost tillsammans med Mini.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

14 kommentarer:

  1. Ja jag såg att ni har bra väder dock är det inte det här :( men så är det mysigt med barnen :) kram å fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tråkigt att du har dåligt väder.
      Tog en cykeltur och det är jättevarmt ute.

      Kram

      Radera
  2. 20 grader låter behagligt och hoppfullt. Här är 14 grader, regnigt och kallt.
    Vacker sommarbild!
    Härligt att träffa barnen,
    Här är sonen och hälsar på så jag har gjort jordgubbssmoothies som står och väntar till frukosten. Sonen är en sjusovare, så jag ska låta honom sova en stund till :)

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ovanligt varmt, tog en cykeltur och blev rakt lite svettig.
      Ja det är härligt att ha sonen här igen.
      Min sover fortfarande, har kokat ägg men det dröjer nog innan han vaknar och vi kan äta frukost.

      Kram

      Radera
  3. Oj så mysig helg du har nu 😄Och det är du värd 👍🏻. I morgon får vi hämta hem vår yngsta son från flyget o hans 2 v i Kreta. En stund tillsammans innan han åker vidare 22 mil hem till sej. Man får njuta av våra fina när vi kan 😄Eller hur ? Ha en fin lördag . Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är alltid mysigt att ha Mini här.
      Trevligt att du får träffa din resenär en stund innan han åker hem.

      Kram

      Radera
  4. Varmt o soligt här också☀😄💛
    Kram❤

    SvaraRadera
  5. Det är skönt när det är fint väder och lagom varmt ute som det är idag hos mig.
    Lördagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint att du oxå har bra väder!

      Kram

      Radera
  6. Sou verdadeiramente grato ao o dono deste
    site que compartilhou este maravilhoso texto.
    Eu sou um visitante recorrente deste blog. Muito legal!

    SvaraRadera
  7. Så härligt det låter att ha sällskap av honom och så kul att träffa sin pojkvän, förstår att hon var uppåt.vi har inte så varmt, 12 / 13 grader Burrr.. det har regnat en del också. Men värmen kanske kommer får vi hoppas. Kram på dig 💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltid härligt att ha Mini här och Maxi har det bra hos pojkvännen.

      Kram

      Radera