fredag 21 juli 2017

Orolig och nervös...





Fotot är från gårdagens morgon.
Himlen var dramatiskt vacker.
Satt ute på altanen med mobilen och kom ihåg att fota.
Det man inte ser är att det regnade, men bara sånt där finregn.
Jag älskar att titta på himlen särskilt när den är molnig.
Tycker alltid att jag får se makalösa skådespel.

Idag gäller det.
Jag har en stor klump av oro i magen.
Känner mig väldigt nervös.
Stressad.
Ångestfylld.
Det måste bli rätt idag.

Det känns jobbigt att än en gång träffa en läkare och vända ut och in på mig själv.
Men det är ju nödvändigt, ett måste.

Fick ingen sömn i natt igen.
Känner mig fullkomligt bak- och fram.
Är så trött att jag bara vill gråta.

Önskar att klockan är lunchtid och jag är hemma igen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Du får fråga läkaren som "nästan" är överläkare om hon verkligen får skriva ett intyg om hon inte är överläkare på riktigt ännu. Du vill ju inte att det blir som sist skulle jag tro.
    Jag håller tummarna i alla fall och är med dig i tankarna att allt går bra när du är inne hos läkaren. Och att denne läkare skriver ett hållbart intyg till F-kassan som är ett måste för att F-kassan inte ska blunda när de läser.
    Varm Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Fy så hemskt att behöva känna så där, hoppas o håller tummen för dig att det går bra! dem får inte behandla folk hur som!!! varm kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att allt går som du vill idag!

    Dramatiskt foto med en spännande himmel. Jag gillar också att kolla in skådespelet som kan pågå när molnen drar fram på himlavalvet.

    Ha en fin dag!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Hoppas att dagen blir bra💕Kram❤

    SvaraRadera